V spolupráci s agentúrou SuperRebel.Agency vznikla odvážna marketingová kampaň, ktorá predstaví spoluprácu s niekoľkými najvýznamnejšími klientmi VGP. Táto strategická iniciatíva podčiarkuje záväzok spoločnosti VGP k inováciám, udržateľnosti a zákaznícky orientovaným riešeniam v oblasti logistiky a priemyselných nehnuteľností.

Od letísk po popredné odborné publikácie

Nová kampaň štartuje naprieč celou Európou a predstaví nielen projekty, ktoré VGP realizuje, ale aj príbehy tých, pre ktorých ich realizuje. Viac než 400 globálnych značiek, ako napríklad Opel, Zalando, DPD či REWE si pre svoje logistické a priemyselné nehnuteľnosti vybralo práve spoločnosť VGP.

Kampaň predstavuje riešenia na mieru z dielne VGP a bude viditeľná v 16 krajinách naprieč Európou – vrátane významných lokalít na hlavných letiskách, v renomovaných odborných publikáciách, v európskom vydaní Financial Times, ako aj prostredníctvom rôznych digitálnych kanálov.

Od vízie k realite

Kampaň vychádza z myšlienky, že VGP pomáha svojim klientom premeniť ich víziu na realitu. VGP poskytuje svojim klientom komplexné partnerstvo a pomáha im realizovať ich ambície od prvotných návrhov až po finálnu výstavbu a správu nehnuteľností. Spoločnosť zabezpečuje lokality pripravené na budúcnosť a riešenia navrhnuté pre úspech.

Popri svojich strategických logistických klientoch podporuje VGP čoraz viac aj high-tech priemyselných klientov, ktorým tak umožňuje rozvíjať svoje podnikanie a prispievať k reindustrializácii celej Európy. Spoločnosť VGP v poslednej dobe predstavila niekoľko významných projektov v súlade so svojou víziou podpory hospodárskeho rastu Európy.

Medzi tieto projekty patria okrem iného: špičkový závod na výrobu batérií pre Hyundai Mobis v španielskej Pamplone, montážny závod robotických taxíkov pre spoločnosť Verne v chorvátskom Záhrebe, ultramoderný výrobný závod pre spoločnosť VAT v rumunskom Arade podporujúci polovodičový priemysel, montážny a výrobný závod pre spoločnosť ISAR Aerospace v Mníchove a zelený inovačný kampus pre spoločnosť Opel v Rüsselsheime neďaleko nemeckého Frankfurtu. Mnohé z týchto projektov, ktoré reprezentujú priemysel budúcnosti, sú súčasťou kampane zameranej na zvýšenie povedomia o značke VGP.